Huis verkopen

Bij ons staat een realistische aanpak hoog in het vaandel. Het eindresultaat van een verkoopopdracht is erg belangrijk. Onze insteek is dat we met een realistische vraagprijs een beter eindresultaat halen, dan met een te hoge vraagprijs

Bij huizen die (te) lang te koop staan vragen we ons een aantal dingen af:

  • Is de vraagprijs goed ingezet?
  • Komt het huis bij voldoende en de juiste woningzoekers terecht?
  • Krijgt de woning voldoende aandacht op social media?
  • Zijn de foto’s mooi genoeg?
  • Staat het huis op de juiste website(s)?
  • Staat uw huis hoog (genoeg) in de ranking op Funda
  • Is de verkooptekst goed en pakkend genoeg?
  • Zijn er plattegronden beschikbaar?
  • Moet de woning beter gepresenteerd worden (styling)?
  • Zijn er creatieve oplossingen* te bedenken in uw belang?

* zoals bijvoorbeeld: woningruil, vrij op naam weken, open huis, overbruggingsgarantie, waardevastgarantie, 48 uurs clausule, startersavond, koopzondag e.d.

Voor wat betreft onze pluspunten verwijs ik naar onderstaande tekst.
Daarin staat een groot aantal punten genoemd, maar wat voor u misschien nog wel zwaarder weegt is de vraag hoe andere opdrachtgevers over ons kantoor denken. Op funda staan inmiddels 83 beoordelingen van ons kantoor. Klik hier voor een overzicht van deze beoordelingen.

Wat misschien ook goed is om te zien zijn het aantal woningen welke wij te koop hebben op dit moment en het aantal woningen dat via ons kantoor verkocht is in de afgelopen 12 maanden. Klik op de links in de tekst voor een overzicht.

Tips voor het zoeken naar een makelaar:

Onze opdrachtgevers kunnen rekenen op een maximale inzet van ons kantoor en medewerkers. Maar door inzet van sociale media, nieuwsbrieven, de zoekservice, Funda en onze eigen Sierd Moll App is het bereik extra groot. Hieronder een overzicht van alle mogelijkheden qua promotie van ons woningaanbod:

Ruim 500 actieve woningzoekers
Facebook: 2400 volgers
Twitter: 2300 volgers
Instagram: 650 volgers
Nieuwsbrief: 3700 abonnees
Aangesloten bij NVM én Funda
Aangesloten bij BUITENSTATE makelaars
Matchmaker: populariteit huis is vooraf goed in te schatten (actieve zoekers)

Ons promotiepakket bestaat uit de volgende punten:

  • presentatie woningaanbod etalage Badweg 30 en Langewal 4,
  • professionele brochure per woning
  • vermelding in nieuwsbrieven
  • kadasterkosten en gemeente-info,
  • plattegronden met NEN berekening woonoppervlakte,
  • Kosten plaatsing op Funda,
  • mail-enquête-systeem Questware,
  • koppeling met NVM zoeksysteem, met ruim 500 zoekers
  • digitaal klantendossier MijnNVM (volledig transparant voor u),
  • Hulp bij aanvraag energielabel (indien nodig bij u aan tafel)
  • Funda met meerdere 360 graden foto’s*,
  • Funda interactieve plattegrond*,
  • Funda video (geen slideshow)*,
  • Koppelingen woningaanbod Facebook en Twitter en Instagram
  • Professionele fotograaf voor super mooie maar realistische foto’s!

Kortom: we doen er alles aan om een optimaal resultaat te behalen. Om u zekerheid te bieden hierover werken wij deels op basis van een tevredenheidsgarantie en deels volgens het principe No Cure No Pay. U betaalt dus het grootste deel van onze beloning alleen als de woning daadwerkelijk verkocht wordt!

Bent u niet tevreden dan kunt u de opdracht intrekken zonder dat deel 2 van de courtage verschuldigd is, u betaalt in dat geval uitsluitend nog de openstaande door ons gemaakte kosten. Van het No Cure No Pay principe kan, als daar aanleiding voor is, uitsluitend in overleg met u worden afgeweken en in dat geval zal dit schriftelijk worden vastgelegd in het opdrachtformulier.